fbpx

Irodáink és elérhetőségek

Összeszedtük a legfontosabb információkat, amelyek a sikeres ügyintézéshez és az Önök érdekképviseletéhez szükségesek lehetnek.

Irodáink és elérhetőségek Fizetés és számlázás Online Ügyfélszolgálat Gyakori kérdések Letölthető dokumentumok

1251

Éjjel nappal hívható ügyfélszolgálati központunk.

Nyitvatartási időben a központ az ide érkező hívásokat szentgotthárdra irányítja, nyitvatartási időn kívüli üzeneteket pedig automatikusan megkapják az ügyeletes kollégák, és lehetőségekhez mérten akár azonnal megkezdik a beavatkozás.

info@jupinet.hu

Központi email címünk

Ügyfélszolgálati kollégáink központi címe. Bármely ügyben keressen minket, erre a címre küldött leveleit megfogjuk kapni.

Megihatnánk egy kávét közösen - akár Önnél is

Üzletkötőink házhoz mennek tákékoztatni a részletekről, ha igényli.

Nem mindenkinek a weboldal a legkézenfekvőbb és nem mindenki tud személyesen bemenni egy ügyfélszolgálatunkra sem. Ügyfeleink számára egyre több településünkön érhető el otthonukhoz kimenő, hozzájuk igazodó üzletkötőink egyike, így a legkényelmesebb módon tájékozódhatnak cégünk képviselőitől, és rendelhetik meg választott csomagjukat. Ha szeretné, hogy egy üzletkötőnk felvegye a kapcsolatot Önnel, töltse ki az alábbi igénylést.

Név
Telefonszám
Település ahol él
Name

Adatait a törvényeknek megfelelően, igénybejelentésekről szóló és általános adatvédelmi szabályzataink szerint kezeljük.
Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!

Ügyfélszolgálati irodáink elérhetőségei és nyitvatartása

Szentgotthárdi iroda

A szentgotthárdi ügyfélszolgálati irodánk elérhetőségei és nyitvatartása

9970 Szentgotthárd, Széll Kálmán tér 6.

+36-94/380-794, +36-94/383-335, +36-40/415-444(helyi tarifával hívható)

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
Délelőtt8-128-128-128-128-12--
Délután12-1612-2012-1612-1612-16--

Körmendi iroda

A körmendi ügyfélszolgálati irodánk elérhetőségei és nyitvatartása

9900 Körmend, Szabadság tér 12.

+36-94/412-013, +36-94/814-730 (IP)

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
Délelőtt 9-30-12 930-12 --
Délután 12-1530 12-1530 - -

Vasvári iroda

A vasvári ügyfélszolgálati irodánk elérhetőségei és nyitvatartása

9800 Vasvár, Petőfi utca 14.

+36-94/370-598, +36-94/814-700 (IP)

HétfőKeddSzerdaCsütörtökPéntekSzombatVasárnap
Délelőtt8-128-128-128-128-12--
Délután1230 -161230 -161230 -161230 -161230 -16--

Vállalkozásunk legfontosabb adatai, elérhetőségei, hivatalos felületeink a social mediában.

Vállalatunk fontosabb adatai

  • JuPiNet Távközlési Korlátolt Felelősségű Társaság
  • 9955 Szentgotthárd, Toldi utca 13.
  • 14998036-2-18
  • 18 09 109215
  • 9317671180
  • 6110. Vezetékes távközlés

Vállalatunk központi elérhetőségei

  • 9970 Szentgotthárd, Széll Kálmán tér 6.
  • +36-94/380-794
  • +36-94/445-001
  • info@jupinet.hu
  • https://jupinet.hu
  • https://facebook.com/JuPiNet/
  • https://linkedin.com/company/jupinet-tavkozlesi-kft/

Egy Pillanat!

A háttérben ellenőrizzük a megadott adatokat, tényleg egy pillanat az egész!

1

Kezdjük el az előfizetési helyszín megadásával!

Cégünk helyhez kötött szolgáltatásokat biztosít előfizetőinek, így az elsődleges adat bármely szolgáltatás esetén minden esetben a helyszín, ahol azt igénybe veszik. A bejelentésed legfontosabb része, hogy tudjuk hogy az igényed vagy problémád mely szolgáltatási pontunkon jelentkezik.

Ide írd a települést, utcát, házszámot ahol az igényed vagy problémád jelentkezik!

2

Egyeztessünk adatokat!

Cégünk minden bejelentést és abból készült feladatot az előfizető és a bejelentést tevő adataihoz köti: nem csak fontos és szükséges információk ezek a feladatok megoldásához, hanem későbbiekben így tudjuk ellenőrizni, hogy a bejelentését a megfelelő eljárás követte, és a folyamat végén minden fél elégedett.

Ide írd te neved, amennyiben nem te vagy az előfizető, úgy az előfizető nevét add meg!

Ide írd telefonszámot, amin beszélhetünk veled, mint bejelentést tevővel, vagy a helyszínen lévő ügyfelünkkel!

Ide írd e-mail címed, amire visszacsatolhatunk a bejelentéseddel kapcsolatosan!

A számlalevélen is szerepelő azonosító megadása opcionális.

3

Miben segíthetünk?

A következő kérdés nagyon fontos: amikor kollégáink a beérkező igényeket és panaszokat feldolgozzák, ez alapján állítanak fel prioritást. A megfelelő válasz esetén akár azonnali beavatkozás is indulhat, hiszen többlet információjuk van a helyzetről.

Meglévő szolgáltatásokkal kapcsolatos Nem szolgáltatással kapcsolatos
Televíziós problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott televíziós szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Internetes problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott internetes szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Telefonos problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott telefonos szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Minden problémám van

Amennyiben az Önöknél elérhető minden általunk nyújtott szolgáltatással problémát tapasztal.

Csak visszahívást kérek

Amennyiben kérdése van, információt gyűjt, számlázással, vagy bármi mással kapcsolatos problémája van.

4

Ha szeretnéd, le is írhatod mire van szükséged!

Vannak ügyfeleink akik rajonganak a hosszasan fogalmazott hibabejelentőkért. Természetesen olyanok is vannak, akiknek ez egy felesleges időhúzó dolog lenne

Ha szeretnéd, kibővítheted sértő megjegyzésekkel is, de gondolj mindig arra, hogy van rá esély hogy a szomszédaid között van aki olvassa!

5

Van néhány alapvető dolog amit te is megtehetsz:

Az otthoni, házon belüli internet infrastruktúra ma már több mint a számítógépig tartó kábel: beszéljünk a routerről, vagy a wifi kapcsolatot biztosító külön adókról, rengeteg oka lehet hogy Ön hibát tapasztal. Mindenképpen javasoljok, hogy a bejelentést megelőzően érdemes vizsgálni, hogy a kábelek mindenütt a helyén vannak, az eszközök pedig legalább egyszer újra lettek indítva. Adataink szerint, a hibabejelentések több mint 80% az elmúlt években olyan házonbelüli, átadási pontot követő gondokból eredet, ami az eszközök újraindításával, megfelelő karbantartásával megúszható lett volna.

Gyakran Ismételt Kérdések:

Az oldalunkon összegyűjtöttük azokat az előfizetőink által gyakran ismételt kérdéseket, amelyek relevánsak lehetnek most az Ön helyzetében: tudja például, hogy a hibák jelentős részét okozó belső hálózatot átalányárban, egyben javítjuk? Ezek a vezetékek amik az Ön padlásán, falaiban futnak, és tapasztalataink szerint a hibák túlnyomó részét okozzák. Ha szerencséje van, választ talál itt a problémájára, és nem kell várnia amíg a kollégáink megérkeznek.

Hasznos információk, gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Minden kérdést megkérdeztek már cégünk több mint 10 éve alatt.

Részletek

Fizetés és számlázás

E-számla és más környezetkímélő alternatívák.

Részletek

Szűrőszoftver

Ingyenes gyermekvédelmi szűrőszoftverek.

Részletek

Kiegészítő csomagok

Kiegészítő televíziós csomagok: HBOGo-tól a felnőtteknek szólókig.

Részletek