Ezen az oldalon:
A JuPiNet Távközlési Kft.-nél folyamatosan dolgozunk azon, hogy az Önök számára legkényelmesebb és legegyszerűbb fizetési módokat elérhetővé tegyük. Ezen aloldal összefoglalást ad arról, hogy jelenleg milyen számlázási és fizetési lehetőségek érhetőek el.
Sárga Csekk és Postai kézbesítés
A klasszikus megoldás, amely mindenki számára ismert. Ahogy minden más szolgáltató, úgy mi is postai úton, minden hónapban legkésőbb huszadik napig eljuttatjuk az Önök levelezési címére. A borítékban szerepel, a vonatkozó hónaphoz tartozó tételes számla, valamint egy postán befizethető sárga csekk, a megfelelő összeggel.
Természetesen a csekken lévő adatok alapján, utalással is kifizethető a csekk. A csekken szereplő szerződésszámot szükséges a banki átutalás esetén az utalás közleményébe írni, és természetesen a havidíj értékét kell az összegnél megadni.
A JuPiNet Távközlési Kft. ahogy minden más szolgáltató jellemzően mindig azonos összeget számláz, így lehetséges a bank netbank felületén rendszeres utalást is beállítani. Ezenkívül, lehetséges csoportos beszédést igényelni a számlavezető bankoknál.
E-Számla
A JuPiNet Távközlési Kft. 2018 évtől várhatóan bevezeti az e-számla választásának lehetőségét. Ebben az esetben Ön a számlát online, minden hónapban e-mailben kapja meg, valamint az oldalunk ügyfélportálján belül letöltheti több hónapra visszamenőleg is.
E-számla esetén értelemszerűen Ön nem fog sárga csekket kapni tőlünk, tehát online megoldásokat érdemes használni a díj befizetésére. Lehetséges a korábban említett banki átutalást, és rendszeres banki utalást használni a számla teljesítésére.
A JuPiNet Távközlési Kft. ügyfélkapuján bejelentkezve, lehetségessé válik hamarosan az adott számlákat egyesével, online, bankkártyával teljesíteni, ahogy terveink szerinte rendszeres bankkártyás terhelést is lehetőség lesz hamarosan beállítani.
Az E-számla választásával nem csak a környezetet terheljük kevésbé, hanem a JuPiNet Távközlési Kft. is kedvezményt ad az előfizetés összegéből Ön számára, ezzel is támogatva a konstrukció választását.
DijNet, OTP Simplepay fizetés
2018-s terveink között szerepel, hogy az említett közkedvelt fizetési alkalmazások is elérhetővé váljanak cégünknél. Mindkét szolgáltatás segít önnek hogy rendszer befizetéseit átláthatóan, tervezhetően végezze, és hogy sose felejtsen el befizetni véletlenül egy számlát.
Lehetséges váltani a számlázási megoldások között?
Ügyfélszolgálatunkat személyesen felkeresve, vagy telefonon egyeztetve van lehetősége bármikor változtatnia a fizetési és számlázási formán. Természetesen ezzel elvesztheti az adott fizetési formáért adott kedvezményt.
Mi történik ha nem érkezik meg vagy hibás a számla?
Ha nem kapta meg a havi számláját, legyen az e-számla vagy klasszikus postai küldemény, úgy nagyon fontos Ön és a Mi számunkra is, hogy ezt azonnal jelezze számunkra, és megtaláljuk a hiba okát. E-számla esetén a korábbi számlák elérhetőek az ügyfélkapun belül, azonban ha az e-mailek nem érkeznek meg az Ön számára, úgy ezt a problémát fontos hogy mielőbb megoldjuk.