Fizetés és Számlázás

Összeszedtük a legfontosabb információkat, amelyek a sikeres ügyintézéshez és az Önök érdekképviseletéhez szükségesek lehetnek.

Irodáink és elérhetőségek Fizetés és számlázás Online Ügyfélszolgálat Gyakori kérdések Letölthető dokumentumok

Ezen az oldalon:

A JuPiNet Távközlési Kft.-nél folyamatosan dolgozunk azon, hogy az Önök számára legkényelmesebb és legegyszerűbb fizetési módokat elérhetővé tegyük. Ezen aloldal összefoglalást ad arról, hogy jelenleg milyen számlázási és fizetési lehetőségek érhetőek el.

Sárga Csekk és Postai kézbesítés

A klasszikus megoldás, amely mindenki számára ismert. Ahogy minden más szolgáltató, úgy mi is postai úton, minden hónapban legkésőbb huszadik napig eljuttatjuk az Önök levelezési címére. A borítékban szerepel, a vonatkozó hónaphoz tartozó tételes számla, valamint egy postán befizethető sárga csekk, a megfelelő összeggel.

Természetesen a csekken lévő adatok alapján, utalással is kifizethető a csekk. A csekken szereplő szerződésszámot szükséges a banki átutalás esetén az utalás közleményébe írni, és természetesen a havidíj értékét kell az összegnél megadni.

A JuPiNet Távközlési Kft. ahogy minden más szolgáltató jellemzően mindig azonos összeget számláz, így lehetséges a bank netbank felületén rendszeres utalást is beállítani. Ezenkívül, lehetséges csoportos beszédést igényelni a számlavezető bankoknál.

E-Számla

A JuPiNet Távközlési Kft. 2018 évtől várhatóan bevezeti az e-számla választásának lehetőségét. Ebben az esetben Ön a számlát online, minden hónapban e-mailben kapja meg, valamint az oldalunk ügyfélportálján belül letöltheti több hónapra visszamenőleg is.

E-számla esetén értelemszerűen Ön nem fog sárga csekket kapni tőlünk, tehát online megoldásokat érdemes használni a díj befizetésére. Lehetséges a korábban említett banki átutalást, és rendszeres banki utalást használni a számla teljesítésére.

A JuPiNet Távközlési Kft. ügyfélkapuján bejelentkezve, lehetségessé válik hamarosan az adott számlákat egyesével, online, bankkártyával teljesíteni, ahogy terveink szerinte rendszeres bankkártyás terhelést is lehetőség lesz hamarosan beállítani.

Az E-számla választásával nem csak a környezetet terheljük kevésbé, hanem a JuPiNet Távközlési Kft. is kedvezményt ad az előfizetés összegéből Ön számára, ezzel is támogatva a konstrukció választását.

DijNet, OTP Simplepay fizetés

2018-s terveink között szerepel, hogy az említett közkedvelt fizetési alkalmazások is elérhetővé váljanak cégünknél. Mindkét szolgáltatás segít önnek hogy rendszer befizetéseit átláthatóan, tervezhetően végezze, és hogy sose felejtsen el befizetni véletlenül egy számlát.

Lehetséges váltani a számlázási megoldások között?

Ügyfélszolgálatunkat személyesen felkeresve, vagy telefonon egyeztetve van lehetősége bármikor változtatnia a fizetési és számlázási formán. Természetesen ezzel elvesztheti az adott fizetési formáért adott kedvezményt.

Mi történik ha nem érkezik meg vagy hibás a számla?

Ha nem kapta meg a havi számláját, legyen az e-számla vagy klasszikus postai küldemény, úgy nagyon fontos Ön és a Mi számunkra is, hogy ezt azonnal jelezze számunkra, és megtaláljuk a hiba okát. E-számla esetén a korábbi számlák elérhetőek az ügyfélkapun belül, azonban ha az e-mailek nem érkeznek meg az Ön számára, úgy ezt a problémát fontos hogy mielőbb megoldjuk.

Egy Pillanat!

A háttérben ellenőrizzük a megadott adatokat, tényleg egy pillanat az egész!

1

Kezdjük el az előfizetési helyszín megadásával!

Cégünk helyhez kötött szolgáltatásokat biztosít előfizetőinek, így az elsődleges adat bármely szolgáltatás esetén minden esetben a helyszín, ahol azt igénybe veszik. A bejelentésed legfontosabb része, hogy tudjuk hogy az igényed vagy problémád mely szolgáltatási pontunkon jelentkezik.

Ide írd a települést, utcát, házszámot ahol az igényed vagy problémád jelentkezik!

2

Egyeztessünk adatokat!

Cégünk minden bejelentést és abból készült feladatot az előfizető és a bejelentést tevő adataihoz köti: nem csak fontos és szükséges információk ezek a feladatok megoldásához, hanem későbbiekben így tudjuk ellenőrizni, hogy a bejelentését a megfelelő eljárás követte, és a folyamat végén minden fél elégedett.

Ide írd te neved, amennyiben nem te vagy az előfizető, úgy az előfizető nevét add meg!

Ide írd telefonszámot, amin beszélhetünk veled, mint bejelentést tevővel, vagy a helyszínen lévő ügyfelünkkel!

Ide írd e-mail címed, amire visszacsatolhatunk a bejelentéseddel kapcsolatosan!

A számlalevélen is szerepelő azonosító megadása opcionális.

3

Miben segíthetünk?

A következő kérdés nagyon fontos: amikor kollégáink a beérkező igényeket és panaszokat feldolgozzák, ez alapján állítanak fel prioritást. A megfelelő válasz esetén akár azonnali beavatkozás is indulhat, hiszen többlet információjuk van a helyzetről.

Meglévő szolgáltatásokkal kapcsolatos Nem szolgáltatással kapcsolatos
Televíziós problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott televíziós szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Internetes problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott internetes szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Telefonos problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott telefonos szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Minden problémám van

Amennyiben az Önöknél elérhető minden általunk nyújtott szolgáltatással problémát tapasztal.

Csak visszahívást kérek

Amennyiben kérdése van, információt gyűjt, számlázással, vagy bármi mással kapcsolatos problémája van.

4

Ha szeretnéd, le is írhatod mire van szükséged!

Vannak ügyfeleink akik rajonganak a hosszasan fogalmazott hibabejelentőkért. Természetesen olyanok is vannak, akiknek ez egy felesleges időhúzó dolog lenne

Ha szeretnéd, kibővítheted sértő megjegyzésekkel is, de gondolj mindig arra, hogy van rá esély hogy a szomszédaid között van aki olvassa!

5

Van néhány alapvető dolog amit te is megtehetsz:

Az otthoni, házon belüli internet infrastruktúra ma már több mint a számítógépig tartó kábel: beszéljünk a routerről, vagy a wifi kapcsolatot biztosító külön adókról, rengeteg oka lehet hogy Ön hibát tapasztal. Mindenképpen javasoljok, hogy a bejelentést megelőzően érdemes vizsgálni, hogy a kábelek mindenütt a helyén vannak, az eszközök pedig legalább egyszer újra lettek indítva. Adataink szerint, a hibabejelentések több mint 80% az elmúlt években olyan házonbelüli, átadási pontot követő gondokból eredet, ami az eszközök újraindításával, megfelelő karbantartásával megúszható lett volna.

Gyakran Ismételt Kérdések:

Az oldalunkon összegyűjtöttük azokat az előfizetőink által gyakran ismételt kérdéseket, amelyek relevánsak lehetnek most az Ön helyzetében: tudja például, hogy a hibák jelentős részét okozó belső hálózatot átalányárban, egyben javítjuk? Ezek a vezetékek amik az Ön padlásán, falaiban futnak, és tapasztalataink szerint a hibák túlnyomó részét okozzák. Ha szerencséje van, választ talál itt a problémájára, és nem kell várnia amíg a kollégáink megérkeznek.

Hasznos információk, gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Minden kérdést megkérdeztek már cégünk több mint 10 éve alatt.

Részletek

Fizetés és számlázás

E-számla és más környezetkímélő alternatívák.

Részletek

Szűrőszoftver

Ingyenes gyermekvédelmi szűrőszoftverek.

Részletek

Kiegészítő csomagok

Kiegészítő televíziós csomagok: HBOGo-tól a felnőtteknek szólókig.

Részletek