Gyakran ismételt kérdések

Összeszedtük a legfontosabb információkat, amelyek a sikeres ügyintézéshez és az Önök érdekképviseletéhez szükségesek lehetnek.

Irodáink és elérhetőségek Fizetés és számlázás Online Ügyfélszolgálat Gyakori kérdések Letölthető dokumentumok

Gyakran Ismételt Kérdések

Összeszedtük azokat a hozzánk intézett, leggyakrabban előforduló kérdéseket amelyeket az ügyfeleink nekünk feltesznek. A szekciót folyamatosan fejlesztjük és bővítjük, igyekszünk mindig naprakészen tartani.

Amennyiben kérdésére nem kap itt választ, írja meg a nekünk az info@jupinet.hu címre, és ha szerintünk is érdemes a kérdést itt megjeleníteni, a válaszunkat az Ön részére itt is megjelenítjük.

A kereséseket naplózzuk, és a listánkat igyekszünk folyamatosan bővíteni a kérdések alapján.

Online meg tudom rendelni a JuPiNet csomagját?

Igen, lehetõség van az oldalunkon keresztül, a beépített kalkulátor használatával leadni egy rendelést. Akkor is lehetséges ez, ha már van élõ szerzõdés. A kollégáink ilyenkor megvizsgálják, hogy adott címen van-e már elõfizetés, és a kettõ alapján összeállítanak egy végleges ajánlatot. Online rendelés esetén, nem szükséges a szerzõdéskötéshez meglátogatni az ügyfélszolgálatunkat, kivéve ha erre külön felhívja ügyintézõnk a figyelmet.

Hogyan tudom módosítani a JuPiNet csomagomat?

Bármikor lehetõsége van ügyfélszolgálatunkon, telefonon, emailben, vagy online kérni a csomagja bõvítését, vagy újabb szolgáltatások igénybevételét. Amennyiben hûségidõ alatti szerzõdést szeretne megváltoztatni, úgy ügyintézõnk összefoglalja Ön számára a lehetõségeket.

Mekkora a lefedettség?

Hálózatunk a teljes szentgotthárdi járástól, Körmenden át, a Vasvári járásig tart. A teljes lista mindig megtalálható a weboldalunkon, és természetesen a kalkulátorunk is segítséget ad.

Milyen gyors az internet?

Az adott településen kiépített hálózattal függõen változhat a legnagyobb sebesség. A legtöbb területünkön a jelenlegi legnagyobb elérhetõ sávszélesség a lakossági elõfizetõk számára 120/20 Mbps. Mivel cégünk saját optikai hálózattal rendelkezik, így szinte minden településen lehetséges üzleti elõfizetõk számára ennél magasabb, szimmetrikus bérvonalat igényelni.

Milyen TV csatornák vannak a csomagban?

Adott településtõl függõen, jellemzõen 100-120 csatorna érhetõ el. A teljes csatornakiosztás mindig elérhetõ a https://jupinet.hu/teve/ címen.

Hol érhetõ el a szolgáltatás? Nem találom a címem a listában, miért?

Amennyiben az adott település nem szerepel a kalkulátorunkban, úgy a szolgáltatásunk még nem elérhetõ az adott helyszínen. Természetesen folyamatosan dolgozunk hálózatunk fejlesztésén és bõvítésén, ezért örülünk ha jelzi számunkra hogy adott településen Ön érdeklõdik a szolgáltatásunk után, amire az online felületünk lehetõséget is ad.

A szolgáltatáshoz kapok e-mail címet?

Nem. Nagyon sok, erre szakosodott, ingyenes e-mail szolgáltató létezik. A legnépszerûbb, magyar nyelven is elérhetõ eszköz a gmail.com a Google-tõl.

Van lehetõségem arra, hogy a szerzõdést személyesen kössem meg, vagy személyesen intézzem ügyeimet?

Igen. Szentgotthárdon, Körmenden, Vasváron és Budapesten is tartunk fent irodát. Ezek elérhetõségeid és nyitvatartását mindig elérhetõvé tesszük a https://jupinet.hu/ugyfelszolgalat/irodak-es-elerhetosegek/ oldalon.

Hogyan fizethetem be legegyszerûbben a számláimat?

A cégünknél elérhetõ számlázási és fizetési lehetõségeket összeszedtünk az Ön számára ezzel kapcsolatos aloldalunkon a https://jupinet.hu/ugyfelszolgalat/fizetes-es-szamlazas/, ahol minden kérdésre választ talál.

Hány TV készüléken nézhetem egyszerre a TV-t?

A hálózatunkon DVB-C technológiával valósítottuk meg a mûsorszórást, amelynek elõnye, hogy megfelelõ házon belüli hálózat esetén, akár négy vagy annál több készüléken is nézhetõ az adásunk. Amennyiben adott tv készülék nem rendelkezik DVB-C tunerrel, úgy lehetõség van set-top boksz megvásárlására vagy bérlésére.

Nincs szükségem mind a három szolgáltatásra. Rendelhetek kevesebbet?

Igen, lehetséges csak adott szolgáltatásokra is elõfizetni, azonban így mindig drágább lesz az adott szolgáltatás, mint csomagban.

Mi a teendõm, ha nem mûködik a TV, internet- vagy telefon szolgáltatás?

Természetesen, amennyiben bármilyen hibát vagy zavart tapasztal, a legjobb azonnal bejelentést tenni az ügyfélszolgálatunkon. A bejelentés lehetõségeirõl, és módjairól az ennek szentelt aloldalunkon tud többet megtudni: https://jupinet.hu/ugyfelszolgalat/

Ki a szolgáltatód és hol érhetsz el minket?

A teljes nevünk JuPiNet Távközlési Kft. és a következõ címeken érhetsz el minket: https://jupinet.hu/ugyfelszolgalat/irodak-es-elerhetosegek

Korlátozhatjuk-e a szolgáltatásod? Ha igen, mikor?

A szolgáltatást elsõsorban egyetlen esetben korlátozhatjuk: amennyiben jelentõs fizetési hátralékod van. Ahogy más cégeknél, úgy nálunk is több cégen belüli mechanizmus felel azért hogy a kintlévõségeket kezeljük, ezért nagyon ritka az, hogy ténylegesen korlátoznunk kell a szolgáltatást.

Hogyan és mikor számlázunk neked?

Minden hónapban, a terjesztéstõl függõen, legkésõbb adott huszadikáig eljuttatjuk számodra az új számlát.

Hûségvállalás nélkül lehet-e kérni szolgáltatást?

Természetesen, minden esetben lehetõséged van adott szolgáltatásokat listaáron is választani.

Mennyi idõ alatt javítják ki az esetlegesen felmerülõ mûszaki hibát?

Hibabejelentést követõen 72 óra áll az ÁSZF alapján rendelkezésünkre hogy az adott hibát elhárítsuk.

Mi a teendõ, ha nem kapok számlát?

Amennyiben nem kapod meg az e-számláinkat vagy a postai küldeményünket, fontos hogy minél elõbb kapcsolatba lépj velünk.

Mennyi idõ alatt vizsgálja ki az Jupinet a panaszbejelentéseket?

A minden munkanapon, munkakezdéskor feldolgozzuk és rögzítjük az irodai nyitva tartáson kívül beérkezett ügyfélpanaszokat, majd elkezdjük a bejelentések kivizsgálását és a hibák javítását.

Digitális kábeltelevízió szolgáltatás esetén milyen frekvenciákon találom a tévécsatornákat?

Noha a legtöbb modern televízió és set-top box már gond nélkül automatikusan behangolja magát, azonban még mindig sok készül van, ahol ezt kézzel kell megtenni. Az analóg és digitális mûsorszolgáltatásunkhoz tartozó frekvenciákat a következõ linken gyûjtöttük össze: https://jupinet.hu/teve/csatornakiosztas/

Mire van szüksége az elõfizetõnek a HBOGo-hoz való hozzáféréshez?

A JuPiNet hálózatában 2017 óta elérhetõ az HBOGo szolgáltatása. Amennyiben HBO pack vagy HBO Maxpack csomagot választ, úgy mellé díjmentesen elérhetõ a legnagyobb magyar nyelvû Video-On-Demand szolgáltatás.

Egy Pillanat!

A háttérben ellenőrizzük a megadott adatokat, tényleg egy pillanat az egész!

1

Kezdjük el az előfizetési helyszín megadásával!

Cégünk helyhez kötött szolgáltatásokat biztosít előfizetőinek, így az elsődleges adat bármely szolgáltatás esetén minden esetben a helyszín, ahol azt igénybe veszik. A bejelentésed legfontosabb része, hogy tudjuk hogy az igényed vagy problémád mely szolgáltatási pontunkon jelentkezik.

Ide írd a települést, utcát, házszámot ahol az igényed vagy problémád jelentkezik!

2

Egyeztessünk adatokat!

Cégünk minden bejelentést és abból készült feladatot az előfizető és a bejelentést tevő adataihoz köti: nem csak fontos és szükséges információk ezek a feladatok megoldásához, hanem későbbiekben így tudjuk ellenőrizni, hogy a bejelentését a megfelelő eljárás követte, és a folyamat végén minden fél elégedett.

Ide írd te neved, amennyiben nem te vagy az előfizető, úgy az előfizető nevét add meg!

Ide írd telefonszámot, amin beszélhetünk veled, mint bejelentést tevővel, vagy a helyszínen lévő ügyfelünkkel!

Ide írd e-mail címed, amire visszacsatolhatunk a bejelentéseddel kapcsolatosan!

A számlalevélen is szerepelő azonosító megadása opcionális.

3

Miben segíthetünk?

A következő kérdés nagyon fontos: amikor kollégáink a beérkező igényeket és panaszokat feldolgozzák, ez alapján állítanak fel prioritást. A megfelelő válasz esetén akár azonnali beavatkozás is indulhat, hiszen többlet információjuk van a helyzetről.

Meglévő szolgáltatásokkal kapcsolatos Nem szolgáltatással kapcsolatos
Televíziós problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott televíziós szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Internetes problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott internetes szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Telefonos problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott telefonos szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Minden problémám van

Amennyiben az Önöknél elérhető minden általunk nyújtott szolgáltatással problémát tapasztal.

Csak visszahívást kérek

Amennyiben kérdése van, információt gyűjt, számlázással, vagy bármi mással kapcsolatos problémája van.

4

Ha szeretnéd, le is írhatod mire van szükséged!

Vannak ügyfeleink akik rajonganak a hosszasan fogalmazott hibabejelentőkért. Természetesen olyanok is vannak, akiknek ez egy felesleges időhúzó dolog lenne

Ha szeretnéd, kibővítheted sértő megjegyzésekkel is, de gondolj mindig arra, hogy van rá esély hogy a szomszédaid között van aki olvassa!

5

Van néhány alapvető dolog amit te is megtehetsz:

Az otthoni, házon belüli internet infrastruktúra ma már több mint a számítógépig tartó kábel: beszéljünk a routerről, vagy a wifi kapcsolatot biztosító külön adókról, rengeteg oka lehet hogy Ön hibát tapasztal. Mindenképpen javasoljok, hogy a bejelentést megelőzően érdemes vizsgálni, hogy a kábelek mindenütt a helyén vannak, az eszközök pedig legalább egyszer újra lettek indítva. Adataink szerint, a hibabejelentések több mint 80% az elmúlt években olyan házonbelüli, átadási pontot követő gondokból eredet, ami az eszközök újraindításával, megfelelő karbantartásával megúszható lett volna.

Gyakran Ismételt Kérdések:

Az oldalunkon összegyűjtöttük azokat az előfizetőink által gyakran ismételt kérdéseket, amelyek relevánsak lehetnek most az Ön helyzetében: tudja például, hogy a hibák jelentős részét okozó belső hálózatot átalányárban, egyben javítjuk? Ezek a vezetékek amik az Ön padlásán, falaiban futnak, és tapasztalataink szerint a hibák túlnyomó részét okozzák. Ha szerencséje van, választ talál itt a problémájára, és nem kell várnia amíg a kollégáink megérkeznek.

Hasznos információk, gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Minden kérdést megkérdeztek már cégünk több mint 10 éve alatt.

Részletek

Fizetés és számlázás

E-számla és más környezetkímélő alternatívák.

Részletek

Szűrőszoftver

Ingyenes gyermekvédelmi szűrőszoftverek.

Részletek

Kiegészítő csomagok

Kiegészítő televíziós csomagok: HBOGo-tól a felnőtteknek szólókig.

Részletek