A háttérben ellenőrizzük a megadott adatokat, tényleg egy pillanat az egész!
Cégünk helyhez kötött szolgáltatásokat biztosít előfizetőinek, így az elsődleges adat bármely szolgáltatás esetén minden esetben a helyszín, ahol azt igénybe veszik. A bejelentésed legfontosabb része, hogy tudjuk hogy az igényed vagy problémád mely szolgáltatási pontunkon jelentkezik.
Cégünk minden bejelentést és abból készült feladatot az előfizető és a bejelentést tevő adataihoz köti: nem csak fontos és szükséges információk ezek a feladatok megoldásához, hanem későbbiekben így tudjuk ellenőrizni, hogy a bejelentését a megfelelő eljárás követte, és a folyamat végén minden fél elégedett.
A következő kérdés nagyon fontos: amikor kollégáink a beérkező igényeket és panaszokat feldolgozzák, ez alapján állítanak fel prioritást. A megfelelő válasz esetén akár azonnali beavatkozás is indulhat, hiszen többlet információjuk van a helyzetről.
Amennyiben az általunk nyújtott televíziós szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.
Amennyiben az általunk nyújtott internetes szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.
Amennyiben az általunk nyújtott telefonos szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.
Amennyiben az Önöknél elérhető minden általunk nyújtott szolgáltatással problémát tapasztal.
Amennyiben kérdése van, információt gyűjt, számlázással, vagy bármi mással kapcsolatos problémája van.
Vannak ügyfeleink akik rajonganak a hosszasan fogalmazott hibabejelentőkért. Természetesen olyanok is vannak, akiknek ez egy felesleges időhúzó dolog lenne
Az otthoni, házon belüli internet infrastruktúra ma már több mint a számítógépig tartó kábel: beszéljünk a routerről, vagy a wifi kapcsolatot biztosító külön adókról, rengeteg oka lehet hogy Ön hibát tapasztal. Mindenképpen javasoljok, hogy a bejelentést megelőzően érdemes vizsgálni, hogy a kábelek mindenütt a helyén vannak, az eszközök pedig legalább egyszer újra lettek indítva. Adataink szerint, a hibabejelentések több mint 80% az elmúlt években olyan házonbelüli, átadási pontot követő gondokból eredet, ami az eszközök újraindításával, megfelelő karbantartásával megúszható lett volna.
Az oldalunkon összegyűjtöttük azokat az előfizetőink által gyakran ismételt kérdéseket, amelyek relevánsak lehetnek most az Ön helyzetében: tudja például, hogy a hibák jelentős részét okozó belső hálózatot átalányárban, egyben javítjuk? Ezek a vezetékek amik az Ön padlásán, falaiban futnak, és tapasztalataink szerint a hibák túlnyomó részét okozzák. Ha szerencséje van, választ talál itt a problémájára, és nem kell várnia amíg a kollégáink megérkeznek.