Bejelentés
Ezen az oldalon az adataid megadásával, emailen az info@jupinet.hu címen, a 1251 telefonszámon, beágyazott facebook chaten keresztül, valamint bármely ügyfélszolgálatunkon tudsz bejelentéssellel élni. Az ÁSZF által szabályzott módok az elsődlegesek természetesen.
Kapcsolatfelvétel
Amennyiben nem telefonon vagy személyesen tetted a bejelntést, ügyfélszolgáltatot ellátó kollégáink kapcsolatba lépnek veled: pontosítják a helyzetet, és döntenek a következő lépésekről. Minél több információval tudsz szolgálni a számukra, annál hamarabb indulhat meg a beavatkozás, és találják meg a megoldást a problémádra.
Beavatkozás
A kollégáink számára digitális vagy papíralapú munkalap készül, és hibabejelentés esetén megkezdik a beavatkozást. Megállapítják hogy a hiba helyi, vagy nagyobb terület érint; szakaszoló hibakereséssel megállapítják hogy hol van az a szűk keresztmetszet, hol van a problémás elem ami miatt gondod van. Szentgotthárdon például az esetek túlnyomó részében az öregedő belső hálózatok okozzák a problémákat.
Munkalap lezárása
Sikeres javítás esetén a digitális és papíralapú munkalapot lezárják. Ez történhet a te aláírásoddal, telefonos vagy emailben történő egyeztetés alapján. Ameddig a hiba be nem azonosítható, vagy meg nem oldódik, a munkalapok nem lezárhatóak, ezért a bejelentő kooperációjára is elengedhetetlen szükség van.
Kontrolling
2019-ben cégünknél is rendszeresen végzünk kontrolling tevékenységet kollégáink munkája után. Kampányszerű és eseti módon is igyekszünk minél több bejelentővel utólagasan egyeztetni és nyomonkövetni, hogy az ügymenet során minden rendben ment és a probléma a bejelentő megelégedésére valóban lezárult. A rögzített beszélgetések 4-5 perc hosszúságúak és egyértelmű, rövid kérdésekből áll, amelynek valódi súlya van, és az Ön által elmondottak hatással vannak a kollégáinkra.
Adatait a törvényeknek megfelelően, igénybejelentésekről szóló és általános adatvédelmi szabályzataink szerint kezeljük.
Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!