Online Ügyfélszolgálat

Összeszedtük a legfontosabb információkat, amelyek a sikeres ügyintézéshez és az Önök érdekképviseletéhez szükségesek lehetnek.

Irodáink és elérhetőségek Fizetés és számlázás Online Ügyfélszolgálat Gyakori kérdések Letölthető dokumentumok

Ügyintézés a JuPiNet.hu oldalon

Összeállítottunk egy videót, hogy cégünknél az ügyintézésnek milyen lehetőségei vannak. A néhány perces videó során végigviszünk a bejelentési módokon, a bejelentés menetén. Ezenkívül tanácsokat adunk azzal kapcsolatosan, hogy mire figyelj oda hogy az ügyed a lehető leggyorsabban, és legrövidebb módon megoldódjon.

Kapcsolatfelvétel módjai

Milyen formákban veheti ön fel a kapcsolatot velünk és indíthat ügyet?

Személyesen

Cégünk három ügyfélszolgálatot üzemeltet, ahol egész héten van lehetősége személyes ügyintézésre.

Telefonon

0-24 hívható telefonközpontunk, amely a kapcsolatfelvétel gyors és azonnali módja.

Online

Oldalunkon keresztül panasz- és igénybejelentést tehet, valamint szerződésével kapcsolatos ügyeket indíthat.

Facebook chat

A Facebook oldunkon feltett kérdéseire kollégáink megpróbálnak minél előbb válaszolni.

Emailben

ÁSZF szerinti hivatalos kapcsolati formánk.

Megihatnánk egy kávét közösen - akár Önnél is

Üzletkötőink házhoz mennek tákékoztatni a részletekről, ha igényli.

Nem mindenkinek a weboldal a legkézenfekvőbb és nem mindenki tud személyesen bemenni egy ügyfélszolgálatunkra sem. Ügyfeleink számára egyre több településünkön érhető el otthonukhoz kimenő, hozzájuk igazodó üzletkötőink egyike, így a legkényelmesebb módon tájékozódhatnak cégünk képviselőitől, és rendelhetik meg választott csomagjukat. Ha szeretné, hogy egy üzletkötőnk felvegye a kapcsolatot Önnel, töltse ki az alábbi igénylést.

Név
Telefonszám
Település ahol él
Name

Adatait a törvényeknek megfelelően, igénybejelentésekről szóló és általános adatvédelmi szabályzataink szerint kezeljük.
Kollégáink hamarosan felveszik Önnel a kapcsolatot!

1251

Éjjel nappal hívható ügyfélszolgálati központunk.

Nyitvatartási időben a központ az ide érkező hívásokat szentgotthárdra irányítja, nyitvatartási időn kívüli üzeneteket pedig automatikusan megkapják az ügyeletes kollégák, és lehetőségekhez mérten akár azonnal megkezdik a beavatkozás.

info@jupinet.hu

Központi email címünk

Ügyfélszolgálati kollégáink központi címe. Bármely ügyben keressen minket, erre a címre küldött leveleit megfogjuk kapni.

Friss hírek és közlemények a cégről

Minden közlemény megtekintése

Hogyan oldódik meg a gondja?

Cégünknél minden bejelentésnek és panasznak van egy ügymeneti útja. Ha probléma miatt jár az oldalunkon, bejelentését követő 72 órában a következő fog történni.

1 2 3 4 5

Bejelentés

Ezen az oldalon az adataid megadásával, emailen az info@jupinet.hu címen, a 1251 telefonszámon, beágyazott facebook chaten keresztül, valamint bármely ügyfélszolgálatunkon tudsz bejelentéssellel élni. Az ÁSZF által szabályzott módok az elsődlegesek természetesen.

Kapcsolatfelvétel

Amennyiben nem telefonon vagy személyesen tetted a bejelntést, ügyfélszolgáltatot ellátó kollégáink kapcsolatba lépnek veled: pontosítják a helyzetet, és döntenek a következő lépésekről. Minél több információval tudsz szolgálni a számukra, annál hamarabb indulhat meg a beavatkozás, és találják meg a megoldást a problémádra.

Beavatkozás

A kollégáink számára digitális vagy papíralapú munkalap készül, és hibabejelentés esetén megkezdik a beavatkozást. Megállapítják hogy a hiba helyi, vagy nagyobb terület érint; szakaszoló hibakereséssel megállapítják hogy hol van az a szűk keresztmetszet, hol van a problémás elem ami miatt gondod van. Szentgotthárdon például az esetek túlnyomó részében az öregedő belső hálózatok okozzák a problémákat.

Munkalap lezárása

Sikeres javítás esetén a digitális és papíralapú munkalapot lezárják. Ez történhet a te aláírásoddal, telefonos vagy emailben történő egyeztetés alapján. Ameddig a hiba be nem azonosítható, vagy meg nem oldódik, a munkalapok nem lezárhatóak, ezért a bejelentő kooperációjára is elengedhetetlen szükség van.

Kontrolling

2019-ben cégünknél is rendszeresen végzünk kontrolling tevékenységet kollégáink munkája után. Kampányszerű és eseti módon is igyekszünk minél több bejelentővel utólagasan egyeztetni és nyomonkövetni, hogy az ügymenet során minden rendben ment és a probléma a bejelentő megelégedésére valóban lezárult. A rögzített beszélgetések 4-5 perc hosszúságúak és egyértelmű, rövid kérdésekből áll, amelynek valódi súlya van, és az Ön által elmondottak hatással vannak a kollégáinkra.

Fizetési és számlázási megoldások

Folyamatosan szélesítjük a számlázás és fizetés lehetőségeit

Sárgacsekk és Postai levél

A klasszikus megoldás, amely mindenki számára ismert.

E-számla

A számla digitális formában, emailben érkezik.

Csoportos beszedés és automatizált utalás

A bank automatikusan leemeli a számláról az aktuális összeget.

Online fizetési megoldások

Fejlesztés alatt áll cégünknél egy online fizetési felület, ahol bankkártyával teljesíthető az aktuális havidíj.

Gyakran Ismételt Kérdések

Összeszedtük azokat a hozzánk intézett, leggyakrabban előforduló kérdéseket amelyeket az ügyfeleink nekünk feltesznek. A szekciót folyamatosan fejlesztjük és bővítjük, igyekszünk mindig naprakészen tartani.

Amennyiben kérdésére nem kap itt választ, írja meg a nekünk az info@jupinet.hu címre, és ha szerintünk is érdemes a kérdést itt megjeleníteni, a válaszunkat az Ön részére itt is megjelenítjük.

Ki a szolgáltatód és hol érhetsz el minket?

A teljes nevünk JuPiNet Távközlési Kft. és a következõ címeken érhetsz el minket: https://jupinet.hu/ugyfelszolgalat/irodak-es-elerhetosegek

Mennyi idõ alatt javítják ki az esetlegesen felmerülõ mûszaki hibát?

Hibabejelentést követõen 72 óra áll az ÁSZF alapján rendelkezésünkre hogy az adott hibát elhárítsuk.

Tovább a gyakori kérdések szekcióhoz!

Dokumentumok

A távközlési szolgáltatások alapja a szolgáltató által használt Általános Szerződési Feltételek dokumentum. Az ebben lévő szabályok és kötelezettségek érvényesek a munkánkra, az Önnel való kapcsolattartásra, az általunk biztosított szolgáltatásokra.

ÁSZF Internet Szolgáltatáshoz

Általános Szerződési Feltételek Internet Szolgáltatáshoz

Letöltés

ÁSZF Telefon Szolgáltatáshoz

Általános Szerződési Feltételek Telefon Szolgáltatáshoz

Letöltés

ÁSZF Televízió Szolgáltatáshoz

Általános Szerződési Feltételek Televíziós Szolgáltatáshoz

Letöltés
Tovább a dokumentumtárhoz!

Egy Pillanat!

A háttérben ellenőrizzük a megadott adatokat, tényleg egy pillanat az egész!

1

Kezdjük el az előfizetési helyszín megadásával!

Cégünk helyhez kötött szolgáltatásokat biztosít előfizetőinek, így az elsődleges adat bármely szolgáltatás esetén minden esetben a helyszín, ahol azt igénybe veszik. A bejelentésed legfontosabb része, hogy tudjuk hogy az igényed vagy problémád mely szolgáltatási pontunkon jelentkezik.

Ide írd a települést, utcát, házszámot ahol az igényed vagy problémád jelentkezik!

2

Egyeztessünk adatokat!

Cégünk minden bejelentést és abból készült feladatot az előfizető és a bejelentést tevő adataihoz köti: nem csak fontos és szükséges információk ezek a feladatok megoldásához, hanem későbbiekben így tudjuk ellenőrizni, hogy a bejelentését a megfelelő eljárás követte, és a folyamat végén minden fél elégedett.

Ide írd te neved, amennyiben nem te vagy az előfizető, úgy az előfizető nevét add meg!

Ide írd telefonszámot, amin beszélhetünk veled, mint bejelentést tevővel, vagy a helyszínen lévő ügyfelünkkel!

Ide írd e-mail címed, amire visszacsatolhatunk a bejelentéseddel kapcsolatosan!

A számlalevélen is szerepelő azonosító megadása opcionális.

3

Miben segíthetünk?

A következő kérdés nagyon fontos: amikor kollégáink a beérkező igényeket és panaszokat feldolgozzák, ez alapján állítanak fel prioritást. A megfelelő válasz esetén akár azonnali beavatkozás is indulhat, hiszen többlet információjuk van a helyzetről.

Meglévő szolgáltatásokkal kapcsolatos Nem szolgáltatással kapcsolatos
Televíziós problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott televíziós szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Internetes problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott internetes szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Telefonos problémám van

Amennyiben az általunk nyújtott telefonos szolgáltatással bármiféle problémát tapasztal.

Minden problémám van

Amennyiben az Önöknél elérhető minden általunk nyújtott szolgáltatással problémát tapasztal.

Csak visszahívást kérek

Amennyiben kérdése van, információt gyűjt, számlázással, vagy bármi mással kapcsolatos problémája van.

4

Ha szeretnéd, le is írhatod mire van szükséged!

Vannak ügyfeleink akik rajonganak a hosszasan fogalmazott hibabejelentőkért. Természetesen olyanok is vannak, akiknek ez egy felesleges időhúzó dolog lenne

Ha szeretnéd, kibővítheted sértő megjegyzésekkel is, de gondolj mindig arra, hogy van rá esély hogy a szomszédaid között van aki olvassa!

5

Van néhány alapvető dolog amit te is megtehetsz:

Az otthoni, házon belüli internet infrastruktúra ma már több mint a számítógépig tartó kábel: beszéljünk a routerről, vagy a wifi kapcsolatot biztosító külön adókról, rengeteg oka lehet hogy Ön hibát tapasztal. Mindenképpen javasoljok, hogy a bejelentést megelőzően érdemes vizsgálni, hogy a kábelek mindenütt a helyén vannak, az eszközök pedig legalább egyszer újra lettek indítva. Adataink szerint, a hibabejelentések több mint 80% az elmúlt években olyan házonbelüli, átadási pontot követő gondokból eredet, ami az eszközök újraindításával, megfelelő karbantartásával megúszható lett volna.

Gyakran Ismételt Kérdések:

Az oldalunkon összegyűjtöttük azokat az előfizetőink által gyakran ismételt kérdéseket, amelyek relevánsak lehetnek most az Ön helyzetében: tudja például, hogy a hibák jelentős részét okozó belső hálózatot átalányárban, egyben javítjuk? Ezek a vezetékek amik az Ön padlásán, falaiban futnak, és tapasztalataink szerint a hibák túlnyomó részét okozzák. Ha szerencséje van, választ talál itt a problémájára, és nem kell várnia amíg a kollégáink megérkeznek.

Hasznos információk, gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Minden kérdést megkérdeztek már cégünk több mint 10 éve alatt.

Részletek

Fizetés és számlázás

E-számla és más környezetkímélő alternatívák.

Részletek

Szűrőszoftver

Ingyenes gyermekvédelmi szűrőszoftverek.

Részletek

Kiegészítő csomagok

Kiegészítő televíziós csomagok: HBOGo-tól a felnőtteknek szólókig.

Részletek